سوالات متداول

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی سینزه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی سینزه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی سینزه و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گروه هما از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌های قبلی محسوب می‌شود.

قوانین عمومی و تعریف مشتری یا کاربر


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی سینزه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی سینزه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سینزه اقدام نماید.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

 

فروشگاه اینترنتی سینزه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‌کند.فروشگاه اینترنتی سینزه متعهد می‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی سینزه ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی سینزه، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی سینزه جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی سینزه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی این گروه محفوظ می‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش


روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.
فروشگاه اینترنتی سینزه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌دهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارش‌های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و پیش فاکتور از طریق ایمیل ارسال و سپس در صف پردازش قرار می‌گیرند. فروشگاه اینترنتی سینزه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی سینزه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی سینزه محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. فروشگاه اینترنتی سینزه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌گیری، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی سینزه محفوظ است.

فروش و تحویل سفارش


مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی"سینزه"درج شده و فروشگاه اینترنتی "سینزه" به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
در صورتی که تامین کننده و صاحب برند به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

 

وارد سایت شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

 

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟


خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
جهت ثبت تمامی اطلاعات در سیستمهای پرداختی، فقط امکان خرید از طریق وب سایت و پرداخت از طریق درگاه انجام میشود.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟


وارد سایت sinza.ir شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.












    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    enamad
    فروشگاه
    0 علاقه مندی
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من